Persberichten | Press Release

PepsiCo BeLux uitgeroepen tot Top Employer 2018

07-02-2018

Zaventem, 7 februari 2018 - PepsiCo BeLux is gisterenavond uitgeroepen tot de op een na best scorende werkgever van België binnen het door het Top Employers Institute uitgevoerde onafhankelijke onderzoek. Daarmee is het bedrijf voor het achtste jaar op rij als Top Employer België gecertificeerd.

“We zijn erg trots dat we ons dit jaar de op één na beste werkgever van België mogen noemen”, vertelt Wim Destoop, VP General Manager Benelux van PepsiCo. “Al 8 jaar verdienen wij deze prestigieuze onderscheiding en het is echt bijzonder dat we dit jaar de tweede plaats hebben kunnen bemachtigen.

PepsiCo BeLux heeft tevens de exclusieve certificering Top Employers Europe 2018 ontvangen. PepsiCo is gecertificeerd in diverse landen in Europa. De certificering wordt alleen toegekend als het onderzochte bedrijf aan een strenge standaard voldoet. Alleen organisaties die zijn gecertificeerd in ten minste vijf landen in de regio verdienen de speciale Top Employers Europe 2018-erkenning. Het onafhankelijke onderzoek heeft de uitstekende arbeidsomstandigheden bevestigd in alle gecertificeerde landen.

Steven Van Raemdonck, deputy country manager voor het Top Employers Institute
in België: “Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich op zowel persoonlijk als professioneel vlak kunnen ontwikkelen. Ons grondig onderzoek heeft aangetoond dat PepsiCo BeLux, een uitstekende werkomgeving biedt en een brede waaier aan creatieve initiatieven voorstelt, van secundaire arbeidsvoorwaarden en arbeidsomstandigheden tot goed doordachte performancemanagementprogramma’s die uitstekend aansluiten op de bedrijfscultuur.”

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

Het Top Employers Institute beoordeelt wat bedrijven hun werknemers aanbieden aan de hand van de volgende criteria: Talent Strategy, Workforce Planning, On-Boarding, Learning & Development, Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits en Culture.

Zie http://www.top-employers.com/ voor meer informatie over het Top Employers Institute en de gecertificeerde Top Employers.

Interesse in de carrièremogelijkheden bij PepsiCo? Kijk dan op https://www.pepsicojobs.com.