Persberichten | pepsico

PepsiCo BeLux is gecertificeerd als Top Employer 2019

14-02-2019

PepsiCo BeLux is op dinsdag 5 februari door het Top Employers Institute voor de 9e keer gecertificeerd als Top Employer BeLux.

Top Employers zijn werkgevers van het hoogste niveau, die hard gewerkt hebben om hun HR-beleid vorm te geven, te implementeren en continu te verbeteren. Zij geven kansen aan medewerkers door het opzetten van strategische en doordachte programma’s die een werkplek creëren waar medewerkers kunnen groeien.

David Plink, CEO van het Top Employers Institute vertelt: "Wij zijn van mening dat de gecertificeerde bedrijven uitzonderlijke werkgeverschap laten zien en hun mensen op de eerste plaats te zetten. Deze bedrijven verrijken de professionele wereld met hun toewijding aan een uitzonderlijk HR-beleid en zijn daardoor erkend als een employer of choice."

Over het Top Employers Institute
Het Top Employers Institute is de wereldwijde autoriteit wat betreft het certificeren van uitmuntende arbeidsomstandigheden. Het Top Employers Institute wil de professionele wereld verrijken door de impact van HR strategieën te versterken. Dit doen ze door certificering, benchmarking en het verbinden van Top Employers wereldwijd. Dit jaar certificeerde het Top Employers Institute meer dan 1500 bedrijven in 118 landen. Samen hebben deze gecertificeerde Top Employers een positieve impact op de levens van meer dan 6.000.000 medewerkers wereldwijd.

Lees hier een bijpassend artikel over PepsiCo als werkgever.

Interesse in de carrièremogelijkheden bij PepsiCo? Kijk dan op www.pepsicojobs.com

Zie www.top-employers.com voor meer informatie over het Top Employers Institute en de gecertificeerde Top Employers.